dinsdag 30 oktober 2012

Koh Phi Phi

In de Cameron Highlands boekte ik mijn vlucht van Bangkok naar Hanoi, want ik heb mijn Vietnam visum voor november. Dus na nog 2 dagen Maleisie ging ik de grens over naar Thailand. Mijn eerste nacht moest ik op het vasteland slapen want de laatste boot naar het klaarblijkelijk fantastische Phi Phi eiland was al vertrokken. In Krabi town ging ik rechtstreeks naar de nachtmarkt en meteen wist ik: Thais eten is fantastisch! Gefrituurde Catfish met zoetzure papayasalade erop. Heerlijk! In de hostel in Krabi vertelde een Deen die van PP kwam me dat de hostels op het eiland verschrikkelijk zijn. Ik besloot dus vrienden te maken op de ferry om een kamer mee te delen en vond 2 fantastische Zuid-Afrikaanse meisjes en samen vonden we een bungalow. Zij waren in PP om te feesten en dus werd er vodka gekocht aan het strand en vonden ze een gratis boottrip naar een "secret bay" voor een vuurshow en BBQ. Wat een plek! Wat een prachtige inham!
Er volgden een aantal prachtige dagen op deze prachtige stranden en enkele zotte nachten. Ook deed ik twee duiken in de buurt van Phi Phi Leh, het eiland waar Leonardo Di Caprio het normale leven ontvl;ucht in The Beach.
Na 5 nachten had ik het gehad. Hoe blij ik ook was op PP, het was genoeg geweest, ik moest er weg :).
Ik besloot naar Phuket te gaan omdat het op de weg licht. Een zeer oninteressante plek, maar ik leerde er erg leuke mensen kennen.
Nu ben ik met een Deen in Bangkok en mijn internetgeld is bijna op!
Op naar Vietnam!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten