zondag 26 december 2010

bogota2

Ik denk niet dat ik ooit al ben gaan feesten met kertmis, maar het feest hier was wel een van de zotste waar ik ooit was. Na een -ik moet zeggen uitstekend- diner in de hostel nam marcello mij en een duitse jongen mee naar een vreselijk hippe club. Deze was in een building met knap uitzicht en de drank werd enkel verkocht per fles. Ook is het hier blijkbaar een privilege om bij de eerste binnen te zijn want er stond een gigantische rij om 1u te wachten tot de club openging maar enkel degenen op de guestlist (dank Marcello) mochten al naar boven. De rest druppelde later binnen. Maar vooral onvoorstelbaar was hoe de meisjes er hier bijlopen als ze uit gaan. Dat natuurlijk gecombineerd met de nodige plastische chirurgie... 't is hier toch wat anders. Het was alleszins interessant en heerlijk om nog eens uit te gaan op elektronische muziek. Hoewel natuurlijk niet echt mijn smaak, deze harde technobeats.
Morgen vlieg ik naar Mexico en ik hoop dat ik niet zal verdrinken in deze stad van 20 milioen als ik me niet vergis. Maar ik kijk erg uit naar het eten aldaar! Hoezee, variatie! Kruiden!
Zalig kerstfeest!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten