woensdag 5 september 2012

Een Nieuw Avontuur


Het is alweer anderhalf jaar geleden toen ik thuiskwam van 6 maanden Centraal-Amerika en grenslanden. De hoogste tijd dus om mijn eeuwig aanwezige reiskriebels terug tevreden te stellen. Dit keer bezoek ik een ander backpackersparadise: Zuidoost-Azië. Mijn lieve ex-studiegenoot en bezige bij Rebecca vroeg me of ze me de eerste maand mocht vergezellen. Ik liet haar de eerste bestemming kiezen en ze koos het dikste deel uit mijn Lonely Planet: Indonesië. We weten beiden nog niet echt waar deze reis ons zal brengen, maar overmorgen arriveren we in Jakarta waar een couchsurfer ons zal opwachten. Deze beloofde alvast veel tips voor een bezoek aan zijn land. Hopelijk kunnen we met zijn expertise eruit geraken welke van de 17508 eilanden die Indonesië rijk is we zullen bezoeken!
Ik probeer jullie via deze weg zoveel mogelijk op de hoogte te houden en wens jullie en mezelf het allerbeste!

Facts:
- Het zal in Jakarta dag en nacht 33°C zijn zonder regen en zonder wind.
- Ik boekte een vliegticket voor 2 oktober naar Singapore om wellicht vandaar naar Maleisië te reizen. Dit staat nog open voor verandering.
- Tussen 1 november en 1 december moet ik in Vietnam zijn vanwege mijn ondoordachte visumaanvraag.
- Ik heb 6 vaccinaties gekregen en mijn rugzak weegt momenteel 11kg.
Intrest:
- Zal ik mijn vriend Dimitri of kenissen van vorige reizen ontmoeten onderweg?

Liefs,
Chloé

Geen opmerkingen:

Een reactie posten