maandag 22 november 2010

blijven plakken

Er zijn 2 leugens op Bocas: 1. Ik ga vanavond niet drinken. 2. Ik ga morgen vertrekken.
Er was er een derde, maar die ben ik al vergeten. In ieder geval kloppen ze als een bus want ik wil hier niet weg. Een belangrijke reden hiervoor is, buiten het feesten, de paradijslijke stranden en het fijne snorkelen, dat het wel een reúnieplaats lijkt voor mensen die je reeds tegenkwam op je trip. Het lijkt wel of ik half Isla Colon al ken en die kom je dan ook allemaal steeds tegen want er is feitelijk maar 1 hoofdstraat.
Vrijdag deed ik een snorkeltoer waarbij we eerst dolfijnen gingen zien, dan snorkelen en vervolgens naar een paradijs. Met rede een perfecte dag te noemen. Eergisteren was zonder twijfel het beste feest op het eiland aan de overkant. Met de boot aangekomen kom je op een groot terras waar ze een gat in hebben gemaakt, het zogenaamde zwembad, wat dus eigenlijk gewoon de zee is die onder het water doorloopt. Waarschijnlijk is het ook de gevaarlijkste bar aangezien poepdronken dudes en babes van springplank, trampoline of schommel in het water springen. De dag erop had menig mens last van onverklaarbare schrammen. Maar, verdorie, dat was een geweldig feest. Voor een keer ook zonder reggeaton! Ondertussen proberen antonia en bill me Australisch slang aan te leren en ben ik erg benieuwd naar het nederlandse lied ''ben je geil of wil je een koekje''...er moet toch echt iets mis zijn met de gemiddelde nederlander.
Tijd voor een boottochtjes!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten