vrijdag 19 november 2010

Bocas

Arrived in Bocas del Toro, Panama. It looks awesome. haha. Nederlands praten valt me steeds moeilijker. Ik ben naar hier gekomen met de hillarische Andrea (54j, duitsland) die dronken is na 2 biertjes. Dat wordt lachen vanavond op dit feesteiland! Ik kijk er al naar uit!
2 months down & 2 borders.
Misschien even vermelden dat mijn volgende land (in enkele weken) Colombia zal zijn, mijn plannen lijken namelijk op geen enkele manier meer op de oorspronkelijke. Dit ene Zuid-Amerikaanse land zal ik aandoen vanwege de ongelooflijk positieve verhalen die ik erover heb gehoord op deze trip. Daar zal ik heen gaan per zeilboot en dan hoogstwss terugkeren naar centraal-Amerika per vliegtuig.
Maar eerst dus Panama, het ziet er goed uit! I like it allready...

1 opmerking:

  1. Per zeilboot! :) Dat lees ik graag. Profiteer ervan en hopelijk heb je geen last van zeeziekte hé ;) Vergeet zeker geen foto's te trekken, want dat lijkt me toch echt wel de moeite waard (beetje jaloers dus).
    Groetjes en geniet er nog van ginder! x

    BeantwoordenVerwijderen