maandag 7 februari 2011

Guatemala

Gisterenavond afscheid genomen van mijn reispartner, na zo'n 3 weken. Morgen vertrek ik weer alleen naar de volgende bestemming, El Salvador, u raadde het misschien al, hoofdstad van San Salvador. Misschien aldaar aan de kust nog eens proberen surfen.
Nu ben ik aan Lago Atitlan, een erg mooi meer met een hippiedorp aan de rand. Nuja, eigenlijk valt het hippiegehalte nogal mee. Gisteren zijn ik en de jongens (sinds de watervallen van Semuc Champey reisden we met zijn vieren verder) gaan kayakken en ik zat erg in met Jason die extra hard moest peddelen op de terugweg wegens mijn gebrek aan armspieren. (We deelden samen een kayak.) Desondanks ben ik toch trots op mezelf want ik heb erg mijn best gedaan en toch anderhalf uur gepeddeld in totaal. Om daartussen van een 8meter hoge klif te springen. Wauw.
Ik ben momenteel niet echt in een schrijfbui, misschien omdat mijn hoofd vol snot zit, dus wordt het een korte blog. Ik vind vallingen in warm weer echt niet kunnen.
Guatemala is alleszins een geweldig land. En het eten is haast steeds erg goed geweest! Niet enkel rijst en bonen zoals ik verwacht had!
Tot over een maand, dan vertel ik misschien meer in real life!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten