zaterdag 22 januari 2011

Puerto Escondido

Ik kan ampergeloven wat een geweldige tijd ik heb doorgebracht in Puerto. Toen ik aankwam was turk/hollander Hakan daar, een geweldig weerzien, en na 2 diners van Richard (de oudere engelsman) hadden we een geweldige bende samengesteld. Met z'n zessen elke avond uit en thuis en 's middags uitkateren op het strand. Misschien niet het meest culturele onderdeel van mijn reis maar het was een prachtig intermezzo. Nu reis ik even met één van hen voort, een Australiër. Met hem kwam ik gisteren naar San Christobal. Een erg mooi koloniaal stadje met -yes, eindelijk nog eens- uitstekende koffie! Soms heeft een mens niet veel nodig voor een klein beetje geluk. Hoewel ik natuurlijk erg veel geluk heb. (Gewoon even wat jaloezie opwekken). Straks reizen we voort naar Palenque voor mijn eerste Mayaruines deze reis. Ik zal er misschien voor het eerst in een hangmat overnachten, want de herberg heeft er blijkbaar een hoop met het gevoel dat je letterlijk in de bossen slaapt. Toch nog goed dus dat ik een muggennet bij me heb en een slaapzak, komen die dingen eindelijk nog eens van pas.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten