vrijdag 17 september 2010

warm

oei, ik had wat foto's en een filmpje op mijn gsm staan maar de computer herkent het niet. Volgende keer eens proberen met mijn fototoestel en hopen dat dat beter gaat!
Vandaag is voor het eerst snikheet. Dat belooft voor vanavond want ik ging uitgaan met een troep duitsers. En ik die dacht dat Hollanders overal zaten! Gisteren nam Hairo (mijn 'pa') me mee naar een feest van zijn duitse vriend. Alleen bleek hij die duitsers helemaal niet te kennen, die Hairo toch! Maar ik heb me goed geamuseerd en zie hopelijk een aantal vanavond terug, voor meer salsa en een beetje overheerlijke flor de cana! Het zijn eigenlijk de eerste mensen die ik heb ontmoet. En waar ik degelijk mee kan praten.

Woensdag ben ik met mijn familie naar het strand geweest. Echt mooi is het er niet met het donkere zand maar het water is zalig. Helaas spreekt de pa wel heel de tijd engels met mij en is erg vermoeiend met zijn accent en flauwe moppen! Langs de andere kant is het fijn dat ik hem versta en hij mij.

Ik ben wel blij dat ik spaans leer maar tegelijkertijd hoop ik zo snel mogelijk te kunnen rondtrekken. Voor meer avontuur! Ik voel me hier wel érg op mijn gemak! Gelukkig weg maar :)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten